Vill inte gå natur

Om ni kan läsa mellan raderna så har ni nog redan förstått att jag inte trivs på natur. Jag älskar klassen och de flesta lärarna är väl okej, men själva linjen är helt fel för mig. Jag orkar inte med hela naturtänket, hur man ska planera sina läxor och prov hela tiden, förväntas vara topp-elev och jätte skötsam. Framförallt när jag antagligen inte heller kommer ha användning för en sådan bred utbildning.

Äh.

Det är ju just det. Antagligen. Jag tror. Även om jag vet vad jag vill bli just nu, vad jag vill jobba med senare, kan jag aldrig vara helt säker på att det kommer vara så när dessa 3 år har gått.

Så jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu.

Att byta eller inte byta? Det är frågan.

Kommentarer
Postat av: Gud

Har du då tänkt att byta till nästa år? Och då gå om?

För jag tror det är lite sent att byta linje nu, tyvärr.

2011-03-04 @ 07:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0