Jag är cool

Bror min och jag har haft en riktig liten sjukstuga idag. Han har haft feber och jag har hostat sönder min hals.

Jäpp. Så äre.

Hostade så mycket att jag nästan spydde i morse. Det var ganska läskigt.

Jag har testat allt mot denna hosta! Nä där ljög jag. Har druckit te. Och ätit frukt. Den borde ge med sig vid det här laget tycker jag. Tänk om jag verkligen inte kommer kunna pussa på min älskling innan han åker hem igen.

Över till något annat! Satt ju och knepade och knåpade med en liten extragrej till bloggdesignen förut. Det är den där filmremsan till vänster jag inte riktigt lyckas få till. Den högra kanten på den verkar liksom vilja gömma sig och jag har försökt ändra alla jäkla värden som finns i stilmallen! Den försvinner ändå. Well well. Det var detta jag menade i alla fall.



Har förresten märkt att min blogg skiftar i 2 olika nyanser av gult nu. Ytterst märkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0