Usch och fy och bajs

När jag inte äter får jag ont i magen, får väldigt lågt blodsocker och det värsta av allt; Jag blir sur!

Ber om ursäkt till er som tog illa vid sig när jag tjurade. Med lågt blocksocker rusade jag ner till tåget och missade det med 30 sekunder. Helvete. Fick sitta och vänta på nästa tåg. Jättekul. Verkligen. Och inte nog med att jag missade det första tåget... Jag halvsprang ner (tar cirkus 10 minuter) och mina efterblivna skor lyckas på något jävla vänster få in massa småsten hela tiden. Det kändes bokstavligt talat som att min högerfot förblödde eller något, men jag hann ju inte ta ut stenen, då skulle jag missat tåget - vilket jag ändå gjorde.

Ja, vissa dagar är då bättre än andra. Igår var ännu värre. Minns inte varför, har förträngt det. Eller så var det i förrgår. Bajs alltså!

Exelprovet gick väl bra, tackar som frågar. Ska nu lägga mig i badet och läsa på om trädet Yggdrasil. Det gäller att kombinera saker för att orka med, får bara hoppas att jag inte tappar papprena (heter det verkligen så?) i vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0