Toffee - hunden

Precis hemkommen från The House Of Jojo. De hade besök av en arbetskompis till hennes moder. Fast det var inte därför vi gick dit. Det var pga arbetskompisens hund, Toffee. Har ju tidigare nämnt att vi funderar på att skaffa hund och Toffee, som är en vattenhund, är en potentiell ras. Så vi var där, kollade lite på den och fikade. Mys.

Ledsen att säga det Victor, men jag har varit otrogen. Med Toffee. Jag var inte riktigt beredd på det, men när jag skulle säga hej då kom hon fram och gav mig en blöt puss på munnen.

Nu ska jag läsa på om vikingar för i morgon har vi vår "muntliga examination" som vår lärare inte alls skräckinjagande kallar förhöret vi ska ha.

Och den där filmen som liten plötsligt kom upp tidigare idag kommer ni säkert få se bloopers på eller något liknande. Det är ett engelskaarbete, så ska lära mig prata med en Scottish accent. Såhär ska jag gå till väga:


Hoppas eder dag har varit till belåtenhet. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Allah

Min dotter, du har syndat! Otrohet! skakar besviken på Hans allsmäktiga huvud Inte bra...

2011-03-07 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0