Solen kvittrar och fåglarna skiner

Jag fick för mig att det var söndag idag. Kom på att det inte var det utan lördag! Att man kan bli så glad!

Det verkar som att moder natur lyssnade på mina nödrop om sol igår. Min blommiga klänning funkade helt enkelt! För idag skiner solen på en klarblå himmel och temperaturen är uppe i 5 plusgrader. Fantastiskt va? Som den svenska sommaren ungefär. Försöker starkt ignorera att det blåser som jag vet inte vad.

Det är inte lätt att måla av min bror. I alla fall inte när han blundar och spelar bas. Då ser allt helt mongo ut. På tal om min femtonåriga bror; har tvingat honom att följa med ut på en promenad i detta otroliga väder om någon timme! Och där ljög jag! Och det är helt sinnessjukt att jag ljög där. För jag tvingade honom inte ens! Jag frågade! Och han sa ja! OMG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0