Problematiskt

Hur kan man inte känna glädje inombords när man ser upp på en klarblå himmel och blir bländad av solen? Hur kan man inte bli glad när man kan gå utomhus i uppknäppt och inte frysa? Hur kan man inte bli glad när bussen man åker i kör förbi Tim som cyklar?

Bäst för bror min att han gör i ordning mat till mig där nere medan jag sitter här och försöker trycka in klippen i datorn. Har 8 GB kvar och har bara lagt in 1/6 av alla scener! Ja, vi får väl se om allt får plats. Försöker samtidigt spara ner en annan film till quicktime så att jag kan radera dess orginalklipp! Det är mycket man måste tänka på. Som att jag inte kommer få plats med engelskafilmen...

Nu ska jag gå ner och inspektera om Johan har gjort mat eller inte... MWAHAAHAHAHHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0