Min stressiga dag

Har varit en heldag för mig.

Först skola.

Nej, nu måste jag avbryta mig själv. Måste först tillägga att detta var en sminkfri dag för mig! Lovade mig själv det igår när 1 ton ögonfransar föll av.

Anyway. Först sprang jag till bussen, sedan skola, bla bla och bla. EFTER skolan bar det av till notläsning där jag faktiskt fick lära mig att höra melodin i huvudet genom att endast titta på ett notpapper. Asfräckt. Ska verkligen försöka lära mig detta så jag kan göra det automatiskt. SEDAN!!! Nu jävlar alltså. Ni kommer inte tro era öron. Eller ja, ögon.

Jag har gymmat. Gymmat! Alltså på ett riktigt gym. Med riktiga maskiner! Har till och med sprungit på ett sånt där läskigt löpband. Är så stolt över mig själv att jag ska ner och äta chips nu. KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0