Jobbig dag

Är så himla slut nu. Jag måste se till att vila mer. Trodde att filminspelandet skulle vara klart vid 4, halv 5. Ja ja, nu sitter jag här och trycker i mig mackor för att kompensera den bortglömda lunchen, sedan ska jag äta riktig mat, råplugga franska och sedan förhoppningsvis sova.

Klättringen var kul. 12 eller 14 meter hög vägg som man skulle upp på, helst utan att trilla ner. Jag kom upp 2/4 gånger, vågade inte i början, ehehe. Kommer antagligen ha träningsvärk i armarna i morgon.

I filmen är jag förresten en fet båtägare som kör omkring turister på Loch Ness. Jag heter Aaron McGregor och är 68 år. Vi skrev en annans manus förut och döpte henne till Jennifer McFeast. Oerhört humoristiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0