Jag känner mig som ett övermoget äckligt äpple

Hej igen.

Jag är inte på topp just nu om man säger så. Pratade precis i någon timma med Victor - äntligen, har inte pratat med honom på ett tag - och allt känns lite bättre nu. Känner mig inte riktigt förberedd inför fysikprovet i morgon och jag har inte läst på någonting om det jag ska kunna helt utantill till svenskan, men det får gå ändå. Jag orkar verkligen inte med mer just nu.

Det känns för tillfället otroligt lockande att byta till estet, men samtidigt vet jag att det bara är just nu. Det är bara just nu jag med säkerhet vet att jag borde byta till estet. Nästa vecka, när all denna skit är över så kommer jag vara tillbaks i mitt gamla förvirrade spår igen.

Till helgen kommer det bli solsken på bloggen kan jag lova. Då är denna vecka över och en provfri vecka ler mot mig.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0