Hundsnacket är avslutat

Uppdaterade skype eftersom den stått och tjatat på mig hela tiden och nu när jag ska logga in går det inte. Har för gammal mac. Whatefuck. Schyst av den att tjata då.

Nu har familjen haft ett efterblivet snack om hundinköp eller ej och det slutade med att jag stormade från bordet när både pappa och Johan inte så smidigt bytte ämne till att det var mitt fel att... Ja, det spelar ändå ingen roll. Det går inte att diskutera i denna familj i alla fall. Något hundinköp lär det inte bli, då bara mamma och jag känner att vi vill och kan ta ansvaret.

Jag vill ta hand om någonting (varje gång jag säger detta i hunddiskussion säger pappa 'du kan få ta hand om disken') även om vi nu inte köper hund. Alternativet efter hund är katt, en allergikatt då eftersom jag är allergisk, men Johan vägrar och använder något konstigt argument om att vi inte är en "kattfamilj". Så... ja. Vad ska jag göra?

Vi får se hur hela den här djurgrejen slutar. Det hade varit enklare om alla tyckte likadant. Som mig! Hade ju vart bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0