Glocalnet

Folk brukar flippa lite smått när jag svarar 'Glocalnet' på deras fråga om vilket abonnemang jag har på mobiljäkeln min. Men det är sant! Faktiskt så är det det. Jag har Glocalnet. Och jag ska nu berätta för er hur bra det är.

Jag har 4000 gratis sms per månad till alla.
Jag har en öppningsavgift på 0,99 kr, men pratar sedan gratis hur länge jag vill med vem som helst.
Surf har jag ingen aning om, det finns faktiskt datorer! Hihi.
Och så vidare och så vidare. Kostar i alla fall 99 kr/mån och funkar perfekt för mig som gärna pratar sönder huvudet på pöjken i Stockholm.

Så, nästa gång får ni inte skratta när jag säger att jag har Glocalnet.

Och det är rätt coolt att jag verkar vara den enda i hela världen som har Glocalnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0