Den 1:a mars

Och det första jag gör när jag sätter på datorn även denna morgon är att starta facebook. Nästan åtminstone.

Vet ni vad som är asballt? Hostmedicin! Rena miraklet! Vaknade vid 4 och 5 i morse av 2 olika jäkla hostattacker så gick och hämtade hostmedicin. Har inte tagit det på jättejättejättelänge! Fick värsta kicken av det, och då menar jag inte som knark, utan det kändes som jag var åtta igen. Den smaken! Åååh. Så äcklig, men sådana minnen. Hähä.

Sedan vill jag gärna veta vem det var som så envist stod och motionerade pekfingret på vår dörrklocka för 10 minuter sedan! Den människan väckte mig! Första gången denne ringde på vaknade jag, men struntade i det utan somnade om. 5 minuter senare ringde det igen! Då flög jag upp utan avsikt att öppna dörren för det arslet, ville helt enkelt se vem det var. Men det kunde jag inte från övervåningen. Vi har ju balkong... det glömde jag.

När jag gick tillbaks och skulle lägga mig... så låg Johan i sin säng! Blev lite chockad där. Trodde alla gått till sin skola respektive jobb vid det här laget, så jag väckte honom i tron att han försovit sig. Det hade han inte. Han hade fått feber i natt. Nu är han glad och står i duschen, så han blev i alla fall inte särskilt sur för att jag väckte honom!

PS. Han måste sovit jäkligt djupt för att inte vaknat av dörrklockan. DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0