Då känns det inte lika meningslöst

Ni vet att jag tjatat om hur jobbigt det är att jag aldrig tycks bli frisk? Googlade lite om bihåleinflammation. Det första jag läste var:

"Bihåleinflammation kännetecknas ofta av att en förkylning inte vill ge med sig."

Då började jag skratta.

Bihåleinflammationssymtom (långt ord):

Smärta i pannan - JA!
kindbenen - VÄNSTER SIDA,JA!
tinningarna - JA!
nacken -  Nä...
bakom ögonen - JA!

Smärtorna förvärras när man böjer sig framåt eller när man går - JA!

Den drabbade får ofta snuva samtidigt med täppthet i näsan, omväxlande med rinnande näsa - OHJA!

Vid kraftig inflammation kan man få feber och bli trött - INTE FEBER, MEN TRÖTT! JA!

Jag tror jag har det där långa ordet. Men det känns inte särskilt betungande faktiskt. Det känns nämligen inte lika meningslöst att ha en sjukdom man aldrig tidigare haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0