Bögporr

Hahaha... eh... alltså... Hört så mycket om någon "Yousef" på senaste tiden, och har absolut ingen aning om vem snubben är, så jag tog kraft till mig och skulle in och läsa på hans blogg. Jag visste inte riktigt vad hans blogg hette och orkade inte googla så jag antog att han hette som alla andra bloggare heter här i Sverige: 'namnet.se'. Så jag knappade in yousef.se och förväntade mig en blogg. Men nähä. Jag klickade ner den efter en millisekund, men fick en glimt av en text och klipp. "Bögporr" stod det.

Nä, vem försöker jag lura. Jag gick in där med flit. HIHIHIHIHIHIHI.

(För övrigt gick jag in på google istället och fick reda på att bloggen jag sökte hette yousefs.se. Med ett s. Ett S gott folk.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0