Stress stress stress

HEJ FOLK!

Vaknade mycket lägligt en timma innan avgång till riskettan, så fick stryka alla de förberedelser för i kväll som jag tänkt göra på morgonen och istället stressa järnet för att hinna med bussen. Kom hem för två minuter sedan, ska hoppa in i duschen, byta om, fixa uppdragslappar och välkomna de vänliga själar som ska komma hit och hjälpa mig fixa med grillen och dukning och grejer! ANDAS SOFIE ANDAS!

Så. Nu har jag sänkt axlarna för första gången idag. Om jag bara tar det lugnt kommer allt går bra. HAHA. Kan ju åtminstone intala mig det. Nä, nu åkte axlarna upp igen.

Skriver kanske i natt om jag inte är för trött!

Ska upp tidigt och få räääls i morgon... Iiiiiiiihh vad nervöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0