Sofie-power

Något med mig har ändrats under det senaste året. Första låten jag la ut var jag sjuuukt noga med att göra den bra, sjunga bra, sjunga rätt, fixa videon och sedan var det även otroligt jobbigt psykist att lägga ut den på nätet. Nu blev det ju ändå så att jag sjöng helt fel text på ett ställe, men nu förstår vad jag menar? Denna gången spelade jag in den, ändrade på två ställen där det lät åt tjotahejti på grund av min förkylning, la in några bilder ii ett bildspel och la upp utan att så mycket som fundera över vad ni skulle tycka om den, om ni skulle tycka den är bra osv.

Likadant med bilder jag tar med cam. Förut ville jag inte lägga upp bilder där jag var osminkad och tog hellre bilder från en annan dag om jag just den dagen var osminkad. Nu går jag osminkad överallt och är ovan vid att ha mascara (så av den anledningen är jag alltid massa svart under ögonen eftersom jag alltid envisas med att klia mig i ögonen varje gång jag har smink, för jag glömmer av det, haha) och det är jätteskönt!

Vet inte varför det blivit såhär. Är lite starkare än jag var för ett halvår sedan i alla fall. POWAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0