Mitt i natten

Jag har ont i magen, fast i vänster sida istället för höger, så det känns ändå inte så jobbigt. Jobbigast är det i höger när jag inte kan stå upp. Det var väldigt intressant information kände jag nu.

Börjar bli ganska trött och tur är väl det. Ska upp halv nio i morgon och olja altangolvet om det inte regnar så det vore väl dags för mig att krypa ner i sängen.

Är dock väldigt hungrig igen! Min mage klagar och klagar och vill nog få mig till att gå ner till köket och bre mig en macka eller äta en trerätters middag. Sak samma liksom, lär vara lika hungrig efter en timma ändå. Orkar bara inte gå ner och vill inte råka väcka den så sött sovandes Diesel som förhoppningsvis ligger i soffan och snarkar högt. Om jag väcker henne får hon knattfnatt och kutar runt som en dåre tills hon tröttat ut sig själv tillräckligt för att somna om och jag orkar inte vänta på det. "Gå bara upp och lägg dig igen då" tänker ni, men nej, det är inte så lätt. När hon är vaken följer hon gärna efter en så hon slipper vara ensam och eftersom hon inte kan vara på mitt rum lär hon stå utanför och jama. Ingen bra idé. Får vara hungrig tills jag ätit frukost helt enkelt!

Nu faller snart ögonlocken ihop så ska nog ändå se till att lämna min älskade dator. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0