Lika albino som innan jag brände mig

Har gått runt hela kvällen igår och hela dagen idag i denna härlighet:


Visst är den fin? Det är Victors... eller Victors pappas. Den är i alla fall massa storlekar för stor för mig vilket bara gör den ännu mer perfekt att ha på sig. Nu ska jag bara klura ut ett sätt att få behålla den. Är dock rätt säker på att det är omöjligt. Nåja.

Har med hjälp av Victor målat altanstaketet idag. Vi fyllde i det som var avskavt sedan förra sommaren, så det var inte så mycket jobb egentligen. I morgon däremot ska jag på egen hand måla hela staketet. Det roliga med att jobba med Victor är att det oftast flippar ur. Som idag. Målandet slutade med färgfight. Vi stod med penslarna i högsta hugg och försökte få in snygga träffar på den andre, så när vi gick in var vi båda två nerklottrade med vit, vattenfast, målarfärg. Yaaay.

Ska krypa ner under mitt tunna täcke nu och försöka få lite sömn innan målandet i morgon. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0