Iver

Om några timmar är jag tillbaks här med misse. Vi åker om en halvtimma och ska kika in i en djuraffär där vi förhoppningsvis ska hitta något hon kan klösa på.

Blev väckt i morse – tycker nio, halv tio är alldeles för tidigt just nu – och låg och vred och vände på mig och ville inget annat än få ligga kvar under täcket, men så plötsligt slog det mig att "vi ska fasen få katt idag!" och vips var jag uppe. Fick sådan där känsla jag kunde få när jag var liten, då man skulle åka iväg med klassen till Universeum, det hade snöat ute eller helt enkelt skolavslutning. Då blev man klarvaken sekunden man kom ihåg vad man skulle göra på dagen. Helt underbar känsla i alla fall.

När jag skriver nästa gång smyger det omkring en fluffig sak på fyra ben här hemma.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0