I'm So Happy

Solen ligger dold bakom ett vitt moln, träden vajar i den svala brisen och jag sitter med ett fult metalleende på läpparna. Kan det bli bättre än såhär? Tveksamt.

Jag har sommarlov. Lov lov lov. Ingen skola. Inga tidiga morgnar då man ska släpa sig upp till bussen för att möta ännu en dag med desperata försök att hålla sig vaken under lektionerna. Nu släpar jag mig upp för att vara ledig. Eller få metallkäft, men det gör inte så mycket. Ska försöka att hålla tyst om jag får ont (eller när jag får ont, tandläkaren var väldigt säker på detta) för jag är så lycklig just nu. Allt går så bra.

Förutom en sak. Jag är så sjukt hungrig hela tiden! Det spelar ingen roll hur mycket jag äter och hur ofta jag äter, jag är ändå ständigt hungrig och vill ha mer. Hm. Fast det går väl över. Får väl äta ännu mer! Magen kanske vill ha chips? Popcorn? Godis? Värt ett försök, eller hur? Hähä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0