Gäsp gäsp gäsp

Åååååååååååh baaaaaaaaaaajskorv. Jag gick upp halv 10 idag (kan ni förstå hur plågsamt det är för en Sofie som helst sover till klockan 2 på eftermiddagen?) och vill inget annat än bli så sömnig att jag kan somna om. Sitter vid datorn på nedervåningen och gör absolut ingenting. Skulle hitta ett filmredigeringsprogram som pappa kan använda sig av, men det slutade med gamla hederliga Movie Maker.

På tal om film. Det var väldigt länge sedan jag gjorde en. Oj, faktiskt ett helt år om jag tänker efter. Kazz. Någon som erbjuder sig som skådis så kan jag filma dig lite och sedan göra en riktig badassfilm av det hela? Inte? Nehe.

Måste äta nu. Inte för att jag är hungrig, utan mer för att jag verkligen inte har något bättre för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0