Drömt för första gången på länge

Drömde en mardröm i natt. Drömde att vi var tillbaks i skolan igen. Sommarlovet hade redan gått och vi skulle börja i tvåan. Det drömde jag. Malin (om du läser detta), du var med i drömmen och skulle hålla tal på din skola om vad du saknat och tyckte var bra den. Du pratade bland annat om några tvålar, haha. Själv stod jag i korridoren i min skola och frågade förvirrat folk varför jag var där. De svarade med "Vad tror du? Sommarlovet är ju över!" och jag tänkte direkt 'men... redan? Jag har ju inte hunnit göra någonting'.

Så idag borde jag fasiken sätta igång och göra någonting. Har ett sommarjobb här hemma, ska olja och måla om hela altanen. Det kanske jag ska sätta igång med.

Sedan drömde jag även något annat, inte så mardrömsaktigt. Drömde att du, JB, var här och gick runt i svarta cykelhandskar. Sånna här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0