Det slutade i alla fall med en gul blomma

Det är vid denna tiden på dygnet jag just nu har tid att skriva här, det är därför alla inlägg som trillar in under dagen blir så korta och konstiga. Jag har nämligen sommarlov och försöker att spendera den tiden så smart som möjligt – vilket resulterar i att datorn blir andrahands prioriterad. Så ni får förlåta mig.

Nu däremot kan jag skriva och skriva och skriva. Har dock inte så mycket att skriva om. Jag mår bra om man bortser från en liten irriterande snuva (jag börjar tro att det är kattallergin som slår till där), jag försöker att leva i nuet och tänka bort skolan som lurar runt hörnet om två månader, jag har min pojk här och det är jätteskönt och det enda riktigt negativa just nu är att jag suger på att ta mig för någonting. Vill göra så mycket, men ändå så lite. Har årskort på Liseberg och allt, men har bara varit där en gång och då när Johnossi spelade.

Fick en mobilräkning på några hundra den här månaden. Ojsan hoppsan, vad hände där?! Har tydligen spräckt gränsen på 4000 gratis sms och skickat 4800-någonting och ringt för en hel massa, så det blev inte billigt. Det sjuka är att jag är rätt säker på att jag inte alls skickat så många sms. Jag suger på att svara och just denna månaden har jag varit otroligt off gällande sms, åtminstone 3/4 av den. Märkligt.

Ska försöka göra mig trött nu och sedan sova. Ska upp åtta i morgon för att olja. Hujedamej. Men Maria har lovat att göra frukost! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0