Det är någon veckodag idag

God morgon mina små äckel.

Idag är jag förkyld. Nah, inte förkyld förkyld, men min näsa är lite fucked up. Anar att jag är allergisk mot något annat pollen än bara björk, för när jag och the flying dutchman var ute och gick igår reagerade jag mot någonting. Han med för den delen. Ett random tips till er som ska gå långpromenad: Gå inte i converse. Fötterna avlider så smått efter ett tag.

Ska inte göra någonting idag, vilket känns väldigt skönt. Eftersom det regnar - eller åtminstone regnade, har inte orkat kolla ut igen - så kan jag inte olja. Yay! Skulle inte orkat ändå.

Här är en till bild från bubbelblåsningen som ni kan observera medan ni F5:ar tills min nästa uppdatering oväntat ploppar upp här.


Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0