Världens undergång

Drömde att världen gick under i natt. Kände verkligen ångesten av att inte vilja dö. Vid en viss tid började hela världen skaka och allt var kaos en stund. Båtar gick under, byggnader rasade osv. Men sedan kom jag liksom på att det var folk som inte trodde att jorden skulle gå under och då slutade allt plötsligt. Jag gick till fönstret och kollade ut och såg på avstånd en stor, fet vägg av snö. Världen skulle nämligen fortsätta gå under senare.

Sedan kom jag till Hogwarts och pratade med Dumbledore och försökte hjälpa Ron att göra någonting jag inte minns. Efter det ringde jag Victor som var i Skåne, frågade hur han mådde och om han överlevt. Det hade han, men han hade inget vidare minne av någonting då. Mig kom han ihåg, men inte hur han mådde. Fail.

Jag är konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0