Vad ska jag göra idag?

Idag händer absolut ingenting för mig. Jo, Victor kommer hit på kvällen efter två veckors jobb och har äntligen lite tid för mig. Ska bil mysigt!

Funderar på om jag kan skrapa ihop tillräckligt mycket inspiration för att sätta mig ner och fortsätta skriva på min... ehm... sak... eller vad ska man kalla det? Det är ju inte riktigt en bok, men längre än novell. Öh. Fortsätta skriva helt enkelt. Får äta en fet frukost först och sedan avgöra huruvida jag orkar eller inte.

Borde fixa designen med. Det orkar jag nog inte för har inga förslag alls på hur den ska se ut.

P.S. Har massa träningsvärk i mina armar idag! Känner mig så otroligt duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0