Jag drömde en dröm

Jag älskar att drömma! Känner mig så fantastiskt kreativ då. Vaknade flera gånger i natt, men ändå så fortsatte jag liksom att drömma på min dröm och drömde enbart den drömmen i natt. Dröm. Det är härligt att drömma drömmar och när man vaknar kommer man kanske ihåg de drömmar man drömde när man drömde drömmarna under natten.

Förlåt, rycktes med av ögonblicket.

Drömde i alla fall om HP del 2 i natt! Är nu ännu mer ivrig än innan att gå på den och det ska bli skitkul verkligen!

Nu ska jag äta och sedan åka med hela familjen till havet och sola och bada. Ska tänka på alla er som jobbar. Då kommer jag garanterat gå runt med ett hånflin på läpparna hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0