Söt men ful hund

Japp, då var det bestämt (av de andra, inte mig): vi åker idag klockan 3. Yaaaahaaaay.

Det är inte så att jag inte vill åka upp dit, det är bara det att jag och Victor hade planerat sedan länge att vara med varann ikväll eftersom jag sedan försvinner upp till Sthlm. Han har jobbat och tränat och jobbat och tränat och när han väl får tid över så skulle hans kompis komma och hälsa på, så ja. Dessutom verkade det inte som att jag hade ens en röst gällande detta och det gör mig lite förbannad.

Får väl göra det bästa av situationen och försöka att inte sura ner hela resan. Om man ler, även bara fejk, så blir man ju faktiskt glad! Så det är vad jag ska göra nu. Le.

Kände att jag ville fylla ut med en omotiverad bild.

Kommentarer
Postat av: Allah

Omotivation e den bästa motivationen

2011-07-24 @ 03:16:00
URL: http://Www.chapterking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0