Morgontankar

Första morgonen på väldigt länge som jag faktiskt sov hela morgonen.

OMG! DIESEL SMYGER PÅ MIG!

Igår gjorde jag något som jag helst aldrig mera gör om (trots att det var rätt kul ändå). Mitt hår är hur packat som helst. Av hårspray alltså. Mitt hår är ju ganska mjukt i vanliga fall och man kan tupera det hur man än försöker, det återgår ganska snabbt till det normala läget – dvs platt och tråkigt. Jag som inte brukar ha morgonfriss vaknade idag upp med världens största fågelbo! Haha. Tack hårspray. Måste duscha ur det efter frukosten.

I kväll ska vi till Johans konfa och kolla uppträdanden och i morgon ska vi dit igen för att sedan äntligen få hämta hem honom! Det är så tomt här hemma utan min på-morgonen-sjunger-jag-alltid-opera-för-att-störa-min-syster-Bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0