Macka med korv på är gott

Kom nyss hem från haaavet. Träffade en familj vi känner där och satt med dem och solade och grävde ner fötter och sådant.

Jag, bror, Jonatan – brors klasskompis – och hans lillasyster Frida – som enligt mig kommer bli massa känd artist när hon blir större – bestämde oss för att hyra två trampbåtar och åka ut en sväng. Det var då det hände en rätt konstig sak. Vi skulle försöka putta ner våra trambåtar från stranden till vattnet, vilket visade sig vara svårare och tyngre än det såg ut, så vi kom inte så långt. Då kommer helt random Sveriges p17-landslag i fotboll och hjälper oss skjuta i dem. Jag whatefuckade ganska stort.


Jag, när jag whatefuckade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0