Jag ser rött...


Jag vet inte om ni kan se det, men min vänstra axel på bilden är helt sönderbränd. Försökte ta kort på det nyss, men ljuset ville inte samarbeta så ni skulle ändå inte kunna se att det var något vidare rött. Mjäh. Men nu vet ni i alla fall!

Hassle skulle spela halv 9 så vi orkade inte vänta, käkade upp vår pizza ute i det gröna gräset och åkte hemåt istället. Synd. Hade gärna velat se honom live. Får nöja mig med att ha honom instängd i min iPod. Blev även fotad av någon från en lokaltidning så om någon av mina läsare råkar ha någon Trollhättantidning lär jag dyka upp där. Usch. Precis efter att han hade ställt sina frågor och gått därifrån så kom jag på att jag hade en fet finne. Hoppas de redigerar sina bilder... Eller så får läsarna helt enkelt se lite mänsklighet för en gångs skull!

Vad hungrig jag är, märkte jag nu. Ska nog gå ut till köket och fixa något och sedan joina Johans Iron Man-film.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0