Jaäintebitter

Kan ju inte svara så ni märker det i kommentarerna så först och främst: Tack för svaren jag fick om min fråga om blöt katt, och sedan:

Till Amanda, som länkade ett Scooby Doo-klipp:

Taaack! När jag såg klippet kom jag på att jag fasiken har just den filmen någonstans här hemma, haha, så ska ta och leta upp den nu, gömma mig under en filt i soffan och dricka en tunna varm oboy.



Spelade monopol för en stund sedan och för en gångs skull sög jag inte! Alltså, inte för att det är något spel som direkt går ut på skillz utan mest tur (anser jag som alltid förlorar, men ändå) men idag gick det väldigt bra! Peppar peppar ta i trä. Har nämligen inte spelat klart än, det är ju ett evighetsspel...

Huvudvärken vägrar ge med sig, så jag är lite bitter över det. Ska gå ner och fortsätta vara bitter, fast med Diesel. Hon skiter liksom fullständigt i sådant och är sitt vanliga busbitande jag ändå. Fast nu när jag är bitter kanske jag biter tillbaks. Tycker om ordet bitter. Jag gillar att vara bitter. Bitter bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0