Fråga om katt

Ni bloggläsare som har katt, kan ni svara på en fråga?

Det är så att vår inte så lilla längre Diesel verkar helt obekymrad av vatten. Hon hoppar in i duschen och sitter och slår i vattenstrålen med tassarna, hoppar upp i handfatet när kranen är på och sticker in huvudet under kranen utan att reagera och idag, i ösregnet, sprang hon ut på balkongen utan minsta tanke på att det var vatten hon både sprang på och fick över sig.

Till frågan. Har ju hört att katter ska vara livrädda för vatten. Så brukar alla katter göra såhär och sedan springa för livet då man försöker tvätta stackaren eller har vi helt enkelt fått tag på en orädd kisse?


Kommentarer
Postat av: Allah

De e olika vad jag har märkt, flera katter älskar vatten medan andra tycker det är världens undergång...

2011-07-15 @ 16:49:10
Postat av: Kimberly

Min katt springer alltid, utan undantag, in i duschen när jag står där. Hon älskar när man låter genomblött hår droppa ner på henne, och rullar gärna runt på en nyligen använd bikini :)

Jag trodde hon var galen, men när vi skaffade Ceasar tog jag ut honom ibland när det regnade/snöade, och han var lika lycklig över vattnet han med :)

2011-07-16 @ 15:11:01
URL: http://bestofkimba.devote.se
Postat av: Sofie The Man

Tack båda :]

2011-07-17 @ 12:26:19
URL: http://allnamnvarupptagna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0