För er som kan monopolregler

Johan spelar dunkadunkamusik på andra sidan väggen, någon duschar och jag gäspar.

Har precis spelat en förödande omgång monopol där det verkligen inte kunde gått sämre för mig. Det var maximal otur hela tiden. Jag lyckades gå förbi "GÅ", där man ska få 4000 kr, typ 5 gånger och gick antingen direkt till fängelset eller var tvungen att betala skatt på 4000. Yay. En viss omgång så slog jag först lika på båda tärningarna och hamnade på att betala lyxskatt på 2000. Eftersom jag fick lika slog jag en gång till, fick lika igen och hamnade på "GÅ" och bringade äntligen in mina 4000 kr (som jag de 2 tidigare rundorna lyckats gå förbi genom att hamna i fängelse). Så fick jag ju slå igen och om man får lika 3 gånger hamnar man ju i fängelse, så givetvis var det det jag fick och dessutom hamnade jag då på att betala skatt för 4000. Där försvann liksom mina "GÅ"-pengar.


Om ni fattade någonting av det jag skrev så får ni en kaka.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Allah

Gimme cookie Ò.ó

2011-07-19 @ 10:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0