Efter några bilresor

Nu är jag hemma igen – en familjemedlem rikare. Det var en fin avslutning på lägret och hälften av konfirmanderna kom uttågandes med röda, tårfyllda ögon. Det var riktigt sorgligt att se. De har ju trots allt varit tillsammans – alla 62 st – under nästan 4 veckors tid och bara sådär skiljs man åt.

Över till något helt annat, nämligen var jag gör just nu. Sitter nämligen här och försöker få tag i min pojkvän. Han tycks vara väldigt svår att få tag på. Vågar inte ringa hem till honom då hans familj riskerar att bli väckt och hans mobil verkar vara avstängd eller bara lagd på ett ställe med extremt dåligt täckning. Så... bajs också.

Nu ska jag äta mackor för jag är hungrig. Då brukar man ju äta. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0