Det måste vara så att jag har för mycket IQ

Sov till halv 11 idag. Börjar bli en sådan där gammal gubbe som får ångest när man "sover bort dagen". Får väl bättra mig i morgon.

Har massa massa ont i huvudet... det beror nog på att jag är så ohyggligt bakis efter igårkväll... drack ju ett och ett halvt glas cola och allt. Helt stört. Eller så beror det på att jag har så mycket IQ att det inte får plats i huvudet längre utan vill fly ut! Eller så beror det på att det var väldigt varmt igår och att jag inte drack särskilt mycket. Vätskebrist. En mera rimlig förklaring faktiskt.

Ska iväg till affärer med mamma nu för att leta upp en svart långklänning och ett par jeans. När jag kommer hem ska jag dra ner täcket mitt till soffan, duka upp med diverse onyttigheter och sätta på en film. Måste kurera bort mitt lilla halsont och min inte så lilla huvudvärk.

RKAM! <-- för att jag är cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0