Dålig start på dagen

Åt helvete med den här dagen. Ingen bra morgon över huvud taget, trots att jag vaknade för 10 min sedan. Victor sov över, vi hade ställt alarm på klockan 8 för att han var tvungen att träna och sedan hem och träffa sin kompis, men hell no att alarmet ringde. Så han panikväckte mig och var tvungen att fly ut på några få minuter. Och jag själv – som ni redan vet – har börjat avsky att vakna typ efter halv 10, 10. Och nu är den 11.

Mitt morgonhumör är med andra ord åt helvete och det känns som att hela dagen är förstörd.

(Jag vet att det bara handlar om inställning och att jag kan välja hur min dag blir helt på egen hand, men jag orkar bara inte. Borde kanske orka.... hähh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0