Dag 26 - mina rädslor

(Dag 25 - En bild från mitt rum/lägenhet.)
Dag 26 - Mina rädslor.
Dag 27 - Min favoritfärg.

Kom ihåg listan nu igen! Sitter på nedervåningen så orkar inte gå upp och ta bild på mitt kära rum som nu är fyllt med en säng till, så hoppar denna – tillfälligt eller inte – och börjar på nästa.

Ja, vad är jag då rädd för? En hel del, mer eller mindre, men kan radda upp några.
  • Döden, att dö, att någon nära mig ska dö.
  • Insekter. Eller ja, de flesta tycker jag mest är äckliga och lite creepy sådär, men framförallt stora spindlar! Små är inga problem.
  • Att inte kunna få barn i framtiden.
  • Att inte få jobba med det jag vill pga någon fånig anledning som ekonomin.
Ja, nu vet jag inte vad jag ska radda upp mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0