Och som bebis var jag en fettklump

Designen blev grå och söt (tänker då på den vänstra bilden i headern), men när snön är borta, då våren kommit och allt är frid och fröjd kommer det KANSKE bli en lite färggladare design. Hihihihi. För nu är allt bara deprimerande.

Letade i mitt första fotoalbum efter bebisbilder förut. Resultatet:




~ Fetto. ~





Det kanske inte ser ut som det på dessa bilder, men jag var verkligen sjukt fet när jag var liten. Verkligen SJUKT fet. Haha, mamma instämmer. Hon tjatar alltid om mina valkar jag hade.

När jag bläddrade igenom albumet upptäckte jag även att mamma hade skrivit ner massvis med saker jag sagt och gjort. En grej löd såhär:

"När jag var 15 ½ mån upptäckte jag att det var roligt att se allt upp å ner. Då ställde jag mig med huvudet i golvet och tittade mellan benen. Så kunde jag stå ganska länge."

En annan såhär:

"När mamma nattade mig en kväll i okt -99 sa jag till henne
  - Mamma, om du pussar lite mer på pappa så kanske vi får småsyskon."

Nu ska den här ungen gå och plocka ur diskmaskinen. Men visst var jag lite söt åtminstone?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0