När håret fryser till is

Måste äta tacos snart. Har ju inte ätit tacos på hela året!

Ska strax gå ut för att möta min stackars pöjke. Det är minusgrader ute och jag har precis tvättat håret, vilket brukar resultera i att mitt hår fryser till is. Haha, det är rätt coolt. Man kan liksom slåss med det! Använda det som vapen. Så sjukt användbart! Så om det nu skulle komma värsta gangstergänget som vill döda mig kan jag bara bryta loss lite hår och kasta det rätt i hjärtat på dem så de dör. Som sagt: sjukt användbart.

Känner dock inte för att mitt hår ska brytas av i dag så ska nog torka det innan. Har faktiskt funderat på det. Kan man bryta av håret om det fryser? Har aldrig testat. Ska nog göra det. En annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0