MVG i alla ämnen, here I come

Precis läst klart Douglas Berglunds bok En lat jävels guide till MVG i alla ämnen. Tack för den julklappen, mamma och pappa! Den passar ju mig. I sin bok beskriver han så jag pluggar redan nu, bara lite finslipat. Jag lyckas ju faktiskt mest med VG nu. Men nu, med hans metoder ska jag få MVG så det ryker om det!

Jag önskar jag hade en trevlig bild att ladda upp, men det har jag inte. Så ni får en otrevlig bild som jag lagt ut innan.


I morgon börjar skolan igen. Allt går så snabbt nu för tiden. Hoppas denna terminen går lika snabbt som den förra, så att det kan bli sommarlov.

Nu ska jag vara lite duktig och få mig en överblick av vad vi ska kunna på svenskaprovet som vi har på fredag, trots att jag tänkte följa Douglas tips och vänta i sista stund. Men jag känner att jag måste veta vad det är vi har prov i. Och ja, ni läste rätt. På fredag! Och sedan 3 prov till bara i januari.

Och jag som tyckte grundskolan var tuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0