Dataworm på facebook

Alltså, det är en sak jag tänkt på ett tag.
Har ni spelat dataworm? Finns på facebook, bara att söka på det och testa!

Det är så orealistiskt så det är inte klokt! Jag menar, ofta en mask ser ut sådär?

För det första rör den sig inte som en mask och för det andra så är den byggd av gröna trekanter. Man ba, va...?

Och för det tredje så är ju inte djur identiska med vad de äter? Om man ser på en giraff t.ex. så ser inte den ut som massa blad, right! Så varför i hela **** ser den där "masken" ut som "maten" den äter? Då kommer vi även in på maten! DET FINNS INGEN MAT SOM SER UT SOM DE DÄR GRÖNA TREKANTERNA!! Som sagt, så orealistiskt! Dessutom åker det små rosa "faaarliga" saker där med. Både de rosa och maten åker mot "masken" hela tiden...

Det sista jag har att säga är att de som gjort spelet måste vara djurplågare. För vem fa-an stänger in en mask i en dator bara så att den kan bli lång och sedan dö? Va?! Bara för människornas nöjen liksom.

Nä, vad sur jag blir alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0