Dag 09 - min första kärlek

Dag 08 - Ett ögonblick.
Dag 09 - Min första kärlek.
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.

Jag var en riktig killtjusare när jag var miniSofie. På dagis alltså. Var kär i de flesta på en och samma gång hela tiden och sprang runt och pussades. Dock var det väl inte särskilt seriösa förhållanden jag hade då, när jag var fem ungefär.

Första gången jag blev kär "på riktigt" var i sjuan, i min käre vän Adam. Min första "riktiga" pojkvän. Första kyssen gick även till honom och jag kommer ihåg det som om det var igår, haha. Det var en aning genant.

Vi är fortfarande vänner och förhoppningsvis ska vi ses och äta glass på tisdag! Fin kille det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0