Dag 06 - Min dag.

Dag 05 - Vad är kärlek.
Dag 06 - Min dag.
Dag 07 - Min bästa vän.

Min dag har varit underbart skön.

Gick upp kvart i nio och tog en lång, alldeles för lång, dusch. Halv tio gick jag ner, fixade frukost som jag åt framför Solsidan och gjorde mig sedan i ordning. Mötte upp Tim vid bussen som tog oss till skolan där vi hade 40 minuter idrott. Volleyboll, som jag suger så otroligt hårt på. Har ett stort rött märke på min högerarm nu! Hihi. Eftersom biologin var inställd hade vi 2 timmars håltimma och efter det historia, men även den blev inställd så vi slutade efter idrotten! GÖÖÖÖÖÖÖÖTT! Köpte pizza och redbull på Willys, åkte hem och nu sitter jag här.

That's my day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0