ÄNTLIGEN hemma

Blev lite stressat där ett tag. Missade en buss, tog nästa, kom hem tio i 6, åt fort som tusan och åkte till innebandymatch kl 6! Nu. Nu! Är jag äntligen hemma och kan slänga mig i soffan med min engelska Harry Potter. Eller typ se Stålmannen!

Hade lite tråkigt där ett tag efter ena matchen så jag, Oliver och Fridis stack och köpte glass. Köpte en sådan där stor förpackning hallonsorbet! Mums! Den åt Frida och jag upp rätt fort. Gissa om jag är mätt nu!! Det är jag inte. Måste äta något.

Även lite sur för att jag inte kan rollspela i morgon. Hade vart så kul! Sitta i en källare och frysa arslet av sig med 4 killar. Hahaha...haha...hahaha...hah...haaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0