Sådeså!

Jasså, jasså? Det finns visst de som tycker att jag borde ta bort att jag måste godkänna kommentarer innan de publiceras.

Men, trots att både Gud och Allah nu anmärkt på mig tänker jag inte ändra mig. Nepp! Därför jag vill inte ha några jäkla "ÅH VILKEN FIN BLOGG DU HAR! OCH DU FÖRRESTEN PÅTAL OM INGENTING... JAG HAR EN TÄVLING PÅ MIN BLOGG..... DU BORDE KLICKA.....SÅ ATT DET SER UT SOM ATT NÅGON LÄSER MIN BLOGG......" Ja, jag tror ni fattar vad jag menar.

Så till er Sofieläsare:
Jag tänker alltid läsa mina kommentarer innan de dyker upp här.

SÅDESÅ.

Kommentarer
Postat av: Gud

(Jag är förövrigt lite arg på den där Allah, som tycks stalka mig och kommentera när jag gör det! Lite läskigt att ha en gudomlig stalker liksom.)



Men det är väll ändå nästan ingen som läser din blogg?! Förutom gud förståss. Så det är väll inte så stor risk?



Funderar på att börja använda din blogg som någon sorts weird chatt med min vän Allah, for the lulz.

2011-02-22 @ 18:32:40
Postat av: Sofie The Man

Jag stör mig något fruktansvärt på att jag inte kan svara på kommentarer sådär fräckt. Men i alla fall...



Jag får fler sådana kommentarer än du tror, vilket bara går mig på nerverna. Men hur skulle du kunna veta? Tar ju bort dem innan de hinner publiceras 8D

2011-02-22 @ 20:28:08
URL: http://allnamnvarupptagna.blogg.se/
Postat av: Gud

Jahaja, så du har blivigt transvestit nuja. Du vet att det går imot bibel va? vavavavvavavaavvava?

2011-02-23 @ 06:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0