Och hon är hemma!

Jag vet att ni har saknat mig! JAG VET! Ni behöver inte säga det.

Har vart en fullspäckad resa med sol, öronlock, massor med skidåkning, Jan-Olof The Flying Eagle och så till sist soppatorsk. Kul kul.

Ska packa upp väskor och ha mig, måste dessutom motionera fingrarna på pianot lite. Jag får alltid abstinens om jag inte får spela musik, haha. Har tagit massor med knäppa bilder, så någon dag framöver - antagligen inte idag - kommer det dyka upp en liten redogörelse för vad jag haft för mig i Alperna detta lov.

Hoppas ert lov vart lika bra som mitt!

Hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt!



Mitt lov börajar imon ;)

2011-02-20 @ 16:16:55
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0