Naturettan

Tror att jag ska dra ihop ett inlägg om naturlinjen för alla ovetandes här i bloggen. Och med er ovetandes menar jag er som ska välja gymnasium snart. Själv hade jag nämligen nada koll på linjerna mer än hur många poäng som krävdes för att komma in och jag hade tyckt det vart skönt att få veta hur natur är, vad som krävs av mig för att klara den linjen och ja, allt det där andra som hör till.

Hur jag ens kom på tanken var att jag skulle meddela er att jag ska ner och plugga till mitt Matte B-prov. Alltså är vi redan klara med Matte A och i full gång med Matte B-boken. Lite stressigt sådär.

Och sedan ska jag också ta tag i resten av listan. Har fastnat på en punkt där jag ska radda upp vad som finns i min väska, men har inte orkat fixa med foto och skit, tänkte att det skulle bli lite roligare. Men vänta och se... vänta och se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0