MAAAAAT

Och NU är jag hemma.

Idag har jag gjort något jag vanligtvis aldrig gör. Något jag inte gjort sedan... ja, jag minns inte ens när. Jag har gjort något som är väldigt olikt mig att göra.

Jag har shoppat.

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG tänker ni nu.

Eller så tänker ni inte det. Det är vilket som.

Blev uppplockad (med 3 p:n) av mamma och så stack vi iväg för att för en gångs skull köpa jeans! Kom hem med några alldeles för små och 2 tröjor. Ibland har jag bra köpa-jeans-dagar, men oftast dåliga. Idag var en dålig. För det första hade jag inte ätit något sedan spaghettin i bamba och jag behövde påfyllning, vilket jag inte fick. För det andra hade jag av någon anledning 2 par byxor på mig just idag - leggings under alldeles för trasiga jeans - så det var värsta ansträngningen att testa i olika affärer.

Äh. Nu är jag sur. Blir det när jag är hungrig.

Hur många räknade ut att jag är hungrig nu?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0