Jäklar vad känd jag måste vara

För det första: Jak er suk. Sitter och hostar ända nere i bröstet och det låter som att jag är mitt inne i målbrottet för tillfället. Kan inte kontrollera rösten ett dugg! + en fet huvudvärk på denna äckliga förkylning, så jag stannar hemma idag, skriver på vikingatiden och gör uppgifter i exel. Yaaahaaay. Ska försöka komma ut på promenad sen också. Vem vet, om det inte är alltför hög risk för köldskador kanske jag drar med mig kameran!

För det andra: JAG ÄR KÄND! Gud har kommenterat min blogg! HAH! Så jäkla coolt. Om ni inte tror mig, kolla själv till detta inlägg. Titta, titta, titta!


Kommentarer
Postat av: Malin

Är också hemma idag! ska vi ha en sjukträff kanske? :)

2011-02-09 @ 10:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0